Waktu Solat

Sunday, January 30, 2011

'GETTING TO KNOW SERIES'


Sebagai 'produk sulung' Jemari Kreatif, kami berhabisan bagi memberikan yang terbaik pada semua. Berhabisan bukan saja pada idea, tetapi meliputi keseluruhan produk. Kualiti dari penggunaan material kad- Matte/ Gloss 300gm, tali nylon sehingga lah ke OPP plastic (jenis plastik tebal dan berpelekat). Kualiti menjadi JAMINAN kami berbanding pada kuantiti pengeluaran setiap siri.
   Untuk projek pertama ini, kami memilih siri Kenali Haiwan Peliharaan yang popular sebagai pengenalan. Kucing, anjing, arnab, cicak tokek dan tikus belanda menjadi subjek penanda buku pertama kami. Haiwan yang begitu sinonim pada kacamata manusia ini di terjemahkan di atas kad bersaiz 2x6 inci dengan FAKTA asas tabiat dan habitat masing-masing. Rekaan grafik yang berwarna warni dengan lay-out yang menarik menjadi keutamaan setiap produk keluaran kami.
   Bagi melengkapkan kerja kreatif pada penanda buku ini, Kalendar 2011 di letakkan di bahagian belakang setiap jenis haiwan. Ini kerana, sasaran penjualan penanda buku ini bermula pada bulan Januari 2011 hingga Mac 2011. Dalam tempoh 3 bulan pertama (setiap awal tahun), kami mensasarkan setiap penanda buku mengandungi kalendar bagi setiap tahun. Dan pada siri- siri lain dalam tahun yang sama juga, sifir/ darab pula menjadi paparan belakang setiap keluaran.

'Getting to know series'- PET kini berada di pasaran dan insyAllah dalam bulan Februari ini pihak kami akan memasuki sekolah-sekolah sekitar lembah klang bagi mempromosikan produk penanda buku disamping menggalakkan para pelajar atau murid-murid mengenali dengan lebih dekat haiwan peliharaan masing-masing. Sambil itu juga, pihak kami berlapang dada menyumbang kepada tabung sekolah atau Pibg yang terbabit sebagai galakan yang berterusan bagi kedua-dua belah pihak. Kerana bagi kami... "Ilmu lebih bermakna jika ianya dikongsikan bersama"



No comments:

Post a Comment